Wydrukuj tę stronę
czwartek, 07 lipiec 2022 14:01

Dlaczego warto wynająć hostessy?

hostessy Gdańsk hostessy Gdańsk pixabay

Uczestnictwo w różnego rodzaju imprezach firmowych, targach branżowych jest ważne nie tylko z pobudek towarzyskich, ale także PR-owych.

Każde przedsiębiorstwo wie, że przynosi to niezwykle wiele korzyści. Hostessy pomagają w organizacji imprez takich jak jubileusze, gale, bale, coroczne spotkania. Ich zadania są niezwykle różnorodne. Sprawdź, dlaczego warto wynająć hostessy na firmowe wydarzenia.

Rozpoznawalność to niezwykle istotna cecha każdego przedsiębiorstwa, które chce uzyskać gruntowne i stabilne miejsce na rynku. Wszelkie wydarzenia promujące markę, uczestnictwo w branżowych targach, międzynarodowych imprezach są nieocenione z punktu widzenia reklamy i promocji firmy. Podczas wielu takich  wydarzeń można zauważyć hostessy, które witają gości, wręczają im materiały promocyjne firmy. Każda firma może współpracować z hostessami. Twoja - także! Sprawdź, jakie korzyści płyną ze współpracy z profesjonalistami. Szukasz hostessy? Gdańsk to miasto, w którym na wielu istotnych wydarzeniach spotkasz profesjonalne hostessy.

gdańsk hostessy

Na eventach w dużych miastach takich jak Gdańsk, hostessy to świetny pomysł

W czym mogę pomóc?

Błędne jest powszechne przekonanie, że do pracy hostessy wymagana jest wyłącznie miła aparycja. Co prawda, osoby na takim stanowisku powinny prezentować się nienagannie ale to nie wszystkie wymagania. Hostessy mają nie tylko ładnie wyglądać i dobrze prezentować produkt czy markę, ale muszą odznaczać się wysoką kulturą osobistą. Dla gości powinny być uprzejme, uśmiechnięte, chętne do pomocy i rozmowy. Profesjonalistki są doskonale przygotowane do pełnienia swojej roli, dlatego ich zadania podczas firmowych imprez mają niebagatelny wpływ na ich powodzenie i zapamiętanie wśród klientów. Praca hostess jest wsparciem dla pracowników firmy, którzy podczas różnego rodzaju eventów, targów, wydarzeń muszą skoncentrować się na strategicznych zadaniach i bezpośrednich kontaktach z kontrahentami. Jakimi innymi cechami powinny odznaczać się dobre hostessy? Punktualność, pewność siebie, elastyczność, łatwość nawiązywania kontaktów czy pozytywne nastawienie są tymi cechami, których się poszukuje. Dodatkowym atutem będzie znajomość języków obcych i zdolność pracy pod presją czasu.

Zadania hostess

Zastanawiasz się, jakie zadania należą do hostess? Ich praca polega na witaniu gości, prezentacji produktów firmy, rozdawaniu ulotek lub gadżetów informacyjnych, które powinny potencjalnych klientów zaintrygować i zaciekawić. To taka podstawa, od której można zacząć.

Hostessy także biorą czynny udział podczas wielu konferencji, wykładów, prezentacji czy wystąpień - asystują, wręczają kwiaty, nagrody. Wykwalifikowane osoby zatrudnione na takim stanowisku świadczyć będą o prestiżu firmy i trosce o uczestników. Hostessy dbają o to, by wszystko przebiegało tak, jak zostało to zaplanowane. Witanie gości, wskazywanie ich miejsc, informowanie o scenariuszu eventu, a także troska o komfort uczestników konferencji jest nieoceniona. To one, hostessy, stoją w pierwszej linii kontaktu z klientem i od ich umiejętności retorycznych i czaru osobistego zależy powodzenie potencjalnych przedsięwzięć z kontrahentami.

Hostessy są także obecne na targach branżowych, np. samochodowych, kosmetycznych. Zachęcają klientów do zainteresowania się produktem, ofertą firmy, którą potrafią w sposób atrakcyjny przedstawić. Promocja firmy na zewnątrz pozwoli na zbudowanie marki swojej firmy, co dzięki roli hostess może być niezwykle ułatwione.

Czy to praca wyłącznie dla kobiet?

Praca hostess nie jest tylko dla kobiet. Obecnie coraz częściej na eventach spotyka się hostów. Panowie, choć w mniejszości, także potrafią celnie zareklamować produkt i zadbać o odpowiednią prezentację firmy. Choć ofert dla panów jest mniej niż dla pań, są one obecne, a hości są gotowi do działania.