Dlatego niezwykle ważne jest, aby miasto szczególnie zastanowiło się nad projektem oraz tym, w jaki sposób chce być odbierane. Jak rozpocząć inwestycję, na jaki produkt się zdecydować oraz jaką firmę wybrać? Dowiesz się wszystkiego z tego artykułu!
Litery reklamowe start!
Taka inwestycja to niewątpliwie wielkie wydarzenie. Należy przy tym zwrócić uwagę na wiele, na pierwszy rzut oka, niewidocznych elementów, które mogą mieć znaczenie w przyszłości. Dlatego przychodzimy z pomocą!
Przede wszystkim najważniejszy jest wybór producenta, który wykona litery reklamowe. Wielu producentów zajmuje się realizacją od A do Z, wobec czego możliwe jest uniknięcie wielu dodatkowych obowiązków.
Przy wyborze producenta liter reklamowych należy zwrócić uwagę na materiały, z jakich wykonany zostanie projekt. W tym celu można poprosić o portfolio lub wskazanie lokalizacji z realizacją.
Kolejnym ważnym elementem jest w końcu sam projekt. Czy producent wykonuje go w ramach realizacji? Jeśli tak – bardzo ważne jest przekazanie wszystkich niezbędnych informacji o oczekiwaniach wobec projektu. Dzięki temu grafik przygotuje projekt uszyty na miarę potrzeb klienta.
Litery reklamowe to dobry wyróżnik każdej marki
Litery reklamowe – podświetlane czy nie?
Czy podświetlane litery nie wyglądają pięknie podczas wieczornych spacerów? Owszem!
Zastanawiając się nad podświetleniem, należy uwzględnić lokalizacje liter i zastanowić się, czy warto.
„Wiele miast decyduje się podświetlić litery reklamowe i jako producent również rekomenduję takie rozwiązanie”.– Mówi Jarosław Włodarczyk, właściciel firmy Graffico produkującej litery reklamowe. „Podświetlenie dodaje literom uroku, oświetla przestrzeń, przyciąga i zachwyca. Należy również wziąć pod uwagę, że Polska znajduję się w takiej strefie klimatycznej, w której przez większość czasu jest ciemno. A turyści zwiedzają każdą porą roku”. – Dodaje.
Pionowo czy poziomo?
Liderem wśród liter reklamowych dla miast jest zdecydowanie HOLLYWOOD. Można zaryzykować stwierdzeniem, że nie ma osoby, która nie zna tych liter. Na pewno wiele osób kojarzy również napis I
Wymienione litery są poziome, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykonać je pionowo. Dodatkowo im litery różniejsze, tym ciekawsze.
Ważne jest jednak, aby litery reklamowe były spójne z otaczającą je przestrzenią. Muszą one stanowić spójny element do całego otoczenia. Jeśli będzie przeciwnie – odstraszą.
Zaletą liter pionowych jest możliwość zmieszczenia ich w kadrze zdjęcia. Jest to atut szczególnie ważny dla turystów. Litery reklamowe w mieście to też wszechstronny meeting point, gdzie spotykają się lokalni mieszkańcy miast.